Aien Pinkpanda

Welcome To Le Awesome Blog





Hey there. That ain't cool if you didn't follow me.

Le Navigator



Le Rewind



Le Credits

Le Awesome People;

Skin by Amiey Eyrin
Header by Miszathirah
Re-edit by Aien Pinkpanda

All rights reserved ® Nurul Amerin 2011 - 2012


I Remember ♥


Wednesday 19 December 2012 01:59 0 Atashinci(s)

Hai, hai! Hehe! Suka tak lagu blog saya ni? Asalnya aku nak guna lagu Myungsoo dan Yerim - Love U Like U, but tak jadilah~ Hehe. Lain kalilah aku tukar. Lagu ni tajuknya I Remember nyanyian Yongguk dan Daehyun. Ni versi kedua selepas Yongguk dan Yoseob. Mana yang aku prefer? Ish, mestilah BAP version! Versi YongSeob pun best jugak but still, B.A.P! :)

Aku nak berterima kasih kepada yang bagi tutorial, Nur Farihah. Blog dia memang cantik ♥ Semuanyalah cantik-cantik. Blog aku simple je. Lagipun, orang jugak yang tolong editkan. Thank you kepada Izzatil Husna yang tolong edit blog aku ni. Sayang kau. Hehe.

Aku rasa beberapa ahli ISMA KIDS dah baca post aku yang sebelum tu. Dan guess what I got? Aku tak kena layan oleh beberapa budak ISMA KIDS. Huk aloh, diorang ni. Fine, kalau korang memang tak nak berkawan dengan aku, takpe. Banyakkkkkk lagi orang yang lebih baik dari korang. Harap jangan terasa :)

Sebenarnya aku stalk profile seorang lelaki ni. Hehe, yes, dia crush aku. Aku suka dia sebab sifat dia yang peramah, lucu, kelakar dan lain-lain yang baik tu. Tapi masalahnya, dia sudah diambil. Memanglah aku jeles, tapi kalau dia gembira, aku pun gembira ♥ Ok apahal jadi jiwang pulak ni.

Sebenarnya, ada beberapa budak lelaki yang cuba nak mengorat aku kat Facebook. Serious, disgusting k, DISGUSTING. Aku benci lelaki yang macam tu :/ Aku masih kecik la weh. Tak main couple-couple ni. Serious jelek :P

Kali ni aku taknaklah post panjang-panjang. Sebab dah tak ada idea. Hehe. Jangan lupa follow blog aku ye, dapat pahala tau. Hehehe~ Anyway, Assalamualaikum, chow dulu~! :)