Aien Pinkpanda

Welcome To Le Awesome Blog





Hey there. That ain't cool if you didn't follow me.

Le Navigator



Le Rewind



Le Credits

Le Awesome People;

Skin by Amiey Eyrin
Header by Miszathirah
Re-edit by Aien Pinkpanda

All rights reserved ® Nurul Amerin 2011 - 2012


ISMA KIDS


Tuesday 18 December 2012 11:44 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum. Ya, ya. Tajuk aku adalah "SAKIT HATI". Nak tau kenapa?

Aku adalah join group nama dia ISMA KIDS. Aku sangka grup ni best, takde konflik, takde orang komplen semacam begitu. Tapi sejak aku terjumpa satu budak ni, aku mula faham. Grup ni sama je macam grup lain, ada konflik, rungutan and stuffs. Honestly aku tak suka kalau orang buat status-status yang komplen pasal hotstuff saja kena layan and pemikiran diorang terhadap ahli-ahli dalam ISMA KIDS tuh. Ya, aku selalu post status kat situ, perasan macamlah aku hotstuff sangat, padahal baru dua hari je kat Facebook. Pernah saya telah 'ditegur' oleh seorang budak ni dan saya mula rasa saya salah satu budak yang dia pergi rungut dan cakap benci tu, sampai rasa nak leave. Mungkin saya ni macam nak kejar publisiti, tapi saya memang rasa nak leave. Rasa nak leave yang teramat sangat tapi bila difikirkan balik, entah kenapa aku rasa macam tak nak leave. Hati aku dah menipu banyak terhadap aku :'(

Ramai orang yang tak hotstuff (kadang-kadang yang hotstuff pun ade) pergi komplen pasal hal 'asyik hotstuff yang dilayan', 'GA semua tu tipu je' dan lain-lain... Secara automatik ramailah likers, penyokong and lain-lain bagi orang yang post status tu. Bukanlah nak cakap aku jeles, tapi... Secara general, aku boleh rasakan itu hanyalah cara diorang untuk buat orang beri perhatian kat diorang. Walaupun kalau dilihat dari segi lain, ia dianggap sebagai nasihat, tapi takkanlah sampai nak cakap macam tu? Respect, guys. Respect. Kita haruslah respect satu sama lain. Aku pun tak fahamlah kenapa, kenapa dan kenapa diorang nak rungut pasal hal tu. Dah diorang antara yang terkenal, diorang baik hati sampai diangkat sebagai 'hotstuff'. Of courselah orang layan. Dalam erti kata lain, korang cemburu. Ya, kamu mungkin akan protes apa yang aku cakap ni. But seriously, terima sahaja fakta yang kamu sebenarnya cemburu. Ok dahla, malas nak cakap banyak lagi. Aku tahu, orang yang pergi merungut tu terasa. Jangan risau, aku pun dah terasa dengan post korang sebelum ni. Tak salah kalau nak orang ramai nak berkawan dengan korang, tapi janganlah guna taktik lain untuk dapatkan ramai kawan. Kesian tau orang-orang hotstuff dan yang komen/like hotstuff tu. Rasa macam beribu-ribu jarum tertusuk kat hati diorang sebaik sahaja baca ayat korang yang NESTEA tuh. So, sampai sini sajalah. I'll update next time. Assalamualaikum.