Aien Pinkpanda

Welcome To Le Awesome Blog





Hey there. That ain't cool if you didn't follow me.

Le Navigator



Le Rewind



Le Credits

Le Awesome People;

Skin by Amiey Eyrin
Header by Miszathirah
Re-edit by Aien Pinkpanda

All rights reserved ® Nurul Amerin 2011 - 2012


New Skin O.O


Thursday 20 December 2012 03:08 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum, peace be upon to you. Hi for non muslims. So I just changed my skin after not such a long time. LOL

Bagi yang tertanya-tanya macam mana bunyi lagu Myungsoo dan Yerim - Love U Like U, itulah lagu yang sedang dimainkan sekarang. Amacam? Best kan?

Ok. Cut it off. Aku dengar, esok comeback Girls' Generation. Confirmed. So....

OMG SUCH A LONG TIME SINCE THE KOREAN COMEBACK OMG GIRLS' GENERATION OMG YOONAAAAAAAAAAA

Kay aku gila -.- Pardon me yeah. Bukan apa, aku excited sangat-sangat. Aku rindu diorang nyanyi lagu-lagu Korea. Asyik Jepun je kan. Lepas tu, guess what? Diorang akan rilis album English jugak ;AA; So many comebacks this year! So proud of Girls' Generation!

Aku rasa skin kali ini takkan tahan lama. Aku rasa esok atau lusa mesti dah jadi skin Girls' Generation :3 Dengan theme song lagu comeback diorang! Aku pasti lagu comeback diorang kali ini AWESOME seperti lagu-lagu Jepun diorang.

Fakta okey, fakta. Memang semua lagu Jepun diorang awesome. Especially "Flower Power", "T.O.P" dengan "Animal". Tiga lagu tu memang style muzik aku, aku suka lagu yang ada irama macam tu. Rap diorang smart woo :3 Haha. SNSD kan jarang rap. Walaupun jarang rap tapi kesemua rap diorang sentiasa smart. Terutamanya rap Yoona, Sooyoung, Sunny dan Hyoyeon. OMG goosebumps! Haha~

And siapa #TeamKpoppers? Korang ada nampakkan hashtag #TeamBenciKpop tu? Aku tak bagi apa-apa reaksi pun. Malas nak layan haters yang tak matang ni. Dahlah, tak payah susahkan diri tu dengan bagi nasihat yang bagi diorang bebelan dan leteran tu, buat susah je. Bila kita nasihat itu dan ini, makin diorang teringin nak buat Kpoppers marah. Chill, stay cool. Kadang-kadang kita pun ada kutuk artis dari negara lain tanpa kita sedari, sebenarnya semua peminat muzik ni sama je. Harap korang tak salah anggap nasihat aku ni, kalau nak kutuk aku pun, tak apalah. Semua orang tak sempurna, maafkan saja mereka tu. Ok, sampai sini sajalah aku post, jumpa lagi nanti :)